Läget

Jag växlar mellan att känna att livet känns väldigt ljust, och att ha intensiva självmordsplaner. Saker börjar ha rett ut sej. Jag har idag varit och hämtat utbildningsmaterialet inför kursen som jag ska gå via BOJ. Imorse ringde min arbetsförmedlare och bokade om ett nytt möte med det där företaget till på onsdag. Jag lunchade med Sandra, och på fredag ska jag äta på AllStar och se hockey med ett gäng kompisar. Imorgon ska jag träffa en läkare från psyk på sjukhuset. Jag antar att det kommer att handla om att AF begärt nåt utlåtande av nåt slag. Jag har mardrömmar, men jag tycker ändå att jag sover bra. Jag har ingenting att klaga på. Ändå går jag ibland in i vacuum. Jag vet inte hur jag ska förklara det på ett annat sätt. Då kommer det där. Men jag tappar inte kontrollen. Jag vet vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0