Från en dag till en annan

Jag hade dagen from hell igår. Jag vet inte vad som hände. Det var en helt vanlig dag. Ingenting hade hänt, inga särskilda tankar. Ingenting. Men kvällen slutade i hemsk, hemsk ångest. Jag fick huvudvärk, spydde och skakade. Om jag inte hade mått så fysiskt dåligt så hade jag nog gjort mej illa. Så illa var det. När jag vaknade imorse var det bra. Det enda jag har känt av är att jag är extra trött i kroppen idag. Otäckt var det, men nu är det över.

Det var planerat att jag skulle träffa arbetsförmedlaren och den där företaget idag, men han ringde och ställde in för att han är sjuk. Istället åkte jag till mina föräldrar och sov på deras soffa en stund. Resten av dagen har jag varit på promenad, städat, diskat och sett lite tv.

Imorgon är det HUT, det ser jag verkligen fram emot. Jag är alltid så avslappnad när jag kommer därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0