En konstig dag

Jag vaknade 2 inatt av en fruktansvärd mardröm. Jag kunde inte somna om så jag tog mitt bolltäcke och la mej i soffan istället. Jag hann inte mer än lägga huvudet på kudden så somnade jag. Sen vaknade jag inte förrän klockan var närmare 11. Hela dagen har varit märklig. Huvudet är tungt. Ändå har jag fått både handling och tvätt gjorda. 

Jag skulle vilja ha en paus. Jag skulle vilja sätta mej på ett plan och landa i Schweiz på obestämd tid. Tyvärr är inte det möjligt. Det funkar inte ekonomiskt eller för a-kassan. Om jag skulle inkassera lite skulder så skulle det gå ekonomiskt i alla fall. Men jag drar mej för att göra det. Jag har ingen lust med en massa tjorv. Och det skulle det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0