FK-strul och IKEA

Försäkringskassan köpte inte att läkarintyget var från den 16e och inte den 13e, fastän man kan sjukskriva sej själv under en vecka. Dessutom så hade sjukhuset skickat en kopia istället för ett orginal så i vilket fall som helst så måste ett nytt intyg skickas. Men nu är det ordnat så nu kan det väl ändå inte bli nåt mer strul. 

Dagen har varit bra, men konstig. Jag har varit till IKEA i Happis med min syster och systerdotter. Det är ganska skönt att bara sitta och titta ut genom fönstret under resans gång. Man hinner tänka mycket. Det blir en viss avslappning, utan att sova.

Nu när jag kommit hem och varit ute med hunden så mår jag...konstigt. Kroppen är konstig. Jag är inte i den och samtidigt är jag det fast det gungar. Som att ligga och flyta i vatten. Jag är nog ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0