Näst sista helgfirandet är över

Jag har överdoserat familjetid sista veckorna. Fem helger i rad har vi haft kalas för någon. Det är ju trevligt att ses allesammans och så, men det blir ibland lite för mycket. Nästa helg är sjätte och sista på nån månad. Då fyller brorsans pojke 1 år. Det blir ganska intensivt. Och glättigt. Och överdrivet. Och...nä, jag är leds. Ser fram emot att helgerna ska bli fria igen.

Imorgon blir det färdighetsträning. På tisdag ska jag till tandläkaren. Det blir en väldigt tråkig - men nödvändig - utgift. På eftermiddagen ska jag till Närpsyk och träffa en läkare. Jag har ingen aning om varför. Det är ett namn jag inte känner igen så det är väl ytterligare någon ny som ska göra sin bedömning av nånting. Jobbigt.

På onsdag är det delning av medicin, sjukgymnastik och sedan möte med AF och FK. Efter det mötet vet jag mer om hur framtiden kommer att te sej.

Torsdag är helt fri. Jag hoppas att det blir riktigt fint väder så jag kan vara ute hela dagen. På fredag är det HUT. Jag måste klämma in träning också. 

Annars så fungerar det ganska bra. Jag har stunder då jag är lite ledsen och gråter. Jag är känslig för små saker. Som att jag är ensam på alla familjegrejer. Och att jag är orolig över framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0