Tröttare men klarare

Måndagens färdighetsträning var rätt bra. Vi pratade om när en känsla är befogad. Ilska och rädsla har jag hajat. Där kan man bara läsa i kompendiet om grundkänslor så kan man klura ut det. Skam däremot, det fattar jag fortfarande inte. När är skam befogat och funktionellt? Jag fattar verkligen inte.

Innan färdighetsträningen hade jag en timmes sjukgymnastik som också var jättebra. Jag fick ut väldigt mycket mer den här gången än vad jag fått på länge. Det gav större skillnad. Som om jag blev mer vaken. Överhuvudtaget så känner jag mej mycket mer klar i huvudet. Jag är trött som fasen på mornarna och kan lätt sova till lunch om jag inte blir väckt. Och även om jag blir väckt så somnar jag om på två röda. Men när jag väl är uppe, så känner jag mej så mycket klarare. 

Efter stormen har det fina vädret infunnit sej. Oj, vad jag och Tyson har haft långa fina promenader. Det är så skönt att kunna gå ut och släppa honom och bara låta honom leka av sej. 

Imorgon ska jag städa och sedan får jag besök av min mamma, min syster, min kusin och hennes barnbarn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0