Medicindiffar..

Det har gungat lite under fötterna då Zyprexan är helt borttagen och Lamictalen sänkts. Därför har jag hängt hos mina föräldrar. Ikväll upptäcker jag att det fattas 400 mg Seroquel varje kväll i min dosett. Så det kanske spelar in lite det också. Jag ska försöka få tag på distriktsköterskan imorgon och få det fixat innan jag måste bege mej till HUT:en. 

Har kikat på biljetter till Schweiz i början av april. Det skulle passa bra att åka kring den 5e och komma hem kring den 9e för då är det röda dagar och Tanya är ledig. Biljetterna är lite dyrare då i och för sej men inte så farligt mycket ändå. Tyvärr kan jag inte lägga ut dom pengarna nu. Jag kan inte avvara dom. Särskilt när jag nu ska till tandläkaren i slutet på den här månaden och det kommer att kosta mellan 1000 och 2000 kronor. Jag börjar inse att det förmodligen inte kommer gå att genomföra den här resan just nu... Det känns lite tråkigt.

Det känns ganska ledsamt att ha klivit ur relationen med sweetness. Jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0