Vad har hänt sen sist?

Vad har hänt sen sist? Jag har haft det rätt bra. Jag har mått bra.
  • Har trasslat in mej med sweetness igen. Så nu står jag där igen. Fast utan ångesten.
  • Känner inte av några utsättningssymtom längre.

  • Bokat ett möte med AF och FK i slutet av månaden, och informerat BOJ om det.
  • Har fått mer och mer besvär med halsen. Ibland lyder inte musklerna när jag ska svälja vilket leder till att jag sätter i halsen. Särskilt när jag ska sova och under natten. Jag har trott att det är psykiskt, men jag måste nog gå till läkaren om det i alla fall.

  • Jag har varit på min svägerskas, systerdotters och min brors födelsedagskalas. Nästa helg ska jag på brorsdotterns, helgen därefter ska jag på min andra brorsas och helgen efter det blir det på brorsonens 1 års kalas. 

  • Jag har haft lite magproblem så jag har missat några behandlingar, men nu är det bra.

  • Jag gör bara sånt som jag vill och mår bra av. Det enda som plågar mej är väl när jag ältar en massa gammalt. Och det gör jag rätt ofta... Sånt som hänt förr, som jag gärna skulle vilja ändra. Situationer då jag gjort fel och som egentligen inte är så stora men som växer sej till det enorma i mitt huvud. För att inte tala om tjejerna jag träffade i somras, som jag tidigare bara har släppt men som jag nu skäms över. Det är till och med så att det är två stycken som jag inte minns längre. Jag vet sen tidigare hur många det var, och nu får jag inte ihop det. Det borde man kunna. Så nu skäms jag över det. Så håller jag på. Jag känner igen det ifrån färdighetsträningen så pärmen har hjälpt mej en del att så att det inte blir övermäktigt. Det är jävligt jobbigt att gå omkring och skämmas över sånt som varit. Och egentligen behöver jag inte skämmas alls. Egentligen... Det är ju ingenting som man pratar med nån om heller. Det är för privat. Och för pinsamt. Så när allt det här snurrar i skallen, så får jag svälja ångesten för att den inte ska synas. Det är det enda som plågar mej just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0