Snart är jag utförsäkrad

Först SOV jag. Sen sov jag inte alls. Sen SOV jag igen. Sömnen är lynnig. Men annars är det okej. Igår var jag till Lisa och åt middag och tittade på Melodifestivalen. Det var jättetrevligt. Det blev bara hon och jag då Vix och Mats hund varit i slagsmål så de kunde inte komma. Idag har jag varit på 6-årskalas och sedan ätit middag hos mamma och pappa. Min kusin och hennes barnbarn är här uppe och hälsar på så jag vill hinna med att umgås med dem så mycket som möjligt. 

Imorgon har jag sjukgymnastik och färdighetsträning. Resten av veckan blir ganska lugn. Ska försöka träna lite. Det har inte blivit så mycket av den varan. 

Annars så är det stora orosmolnet min kommande utförsäkring. I mars så utförsäkras jag. Då är frågan hur jag ska lösa min ekonomi. Ett alternativ är att jag friskskriver mej och stämplar. Men då vet jag inte hur det blir med min arbetsträning (eller om det kommer kallas praktik?) som är planerad. Om jag friskskriver mej så göra jag det på heltid, och då förväntas det att jag ska jobba heltid också. Det är många frågetecken i det här, men eftersom jag har ett möte inplanerat i slutet på februari med FK och AF så försöker jag vänta med att oroa mej förrän det mötet har varit. Kanske så löser det sej trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0