Lyckad loppis!

Jag var på sjukgymnastik idag. Jag har problem med SI-lederna och det innebär att jag snedbelastar ryggen eftersom ena benet blir längre än det andra. Nu har jag också nån nerv i kläm för ländryggen domnar och blir alldeles kall. Efter behandlingen idag med akupunktur så var det bra en stund men nu är det tillbaka igen. Jag behöver komma igång med en mer regelbunden träning, helt klart.

Loppisen i lördags var bra. Det var helt vansinnigt mycket folk! Jag sov hela söndagen. Jag var lite extra trött också eftersom K sovit hos mej mellan fredag och lördag. Det var....ovant att tillbringa natten med honom. 

Idag struntar jag i att det är valborg. Hade tänkt gå på en majbrasa här i närheten men jag slutade ut det. Nu ångrar jag mej lite, det känns lite ensamt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0