Färdighetsträning och föreläsning

Jag har fått känna på hur det känns när man gång på gång söker kontakt med en människa men utan att få någon riktig respons. Jag är annars själv mästare på att ge undanflykter. Nu har det gått ett gäng månader och nu ger jag upp. Nu får människan i fråga själv höra av sej och ta lite initiativ. Jag har tappat en stor del av intresset. Det är väldigt synd.

Idag var det färdighetsträning. Kände mej rätt med idag. Vi pratade om hur man kan be om vad man vill ha och behöver. Svårt men ändå givande. Kvällen tillbringade jag på tingsrätten på en föreläsning om rättsprocessen. Det var också bra och givande. Nu är jag slut som artist och tänker tacka för mej för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0