Bolltäcke

Idag har jag varit och träffat arbetsterapeuten och pratat om att prova ut ett bolltäcke till mej. Nu ska hon boka tid med en annan person som handhåller täckena och så ska vi åka till vårdcentralen och prova olika typer. Därefter får jag låna hem ett under 4 veckor för att se om det är det bästa eller om jag ska prova ytterligare en sort. Lite tjorvigt och det tar tid, men nu är det i rullning i alla fall så så småningom har jag ett. 

Det har varit en lite känslosam dag. Jag har varit trött så jag sov lite en stund här sent på eftermiddagen. Smsade lite med Tanya. Jag skulle vilja åka dit. Jag skulle verkligen, verkligen vilja åka dit. Eller att hon kom hit. För mej sitter det i pengar, för henne sitter det i tid. Tror jag. 

Nu har jag ingenting inplanerat förrän på måndag. Skönt! Kanske ska jag åka förbi Vix nån kväll och tigga kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0