Måndag, tisdag, onsdag

I måndags startade färdighetsträningen upp. Dagordningen var som vanligt. Jag bryr mej väl inte så mycket om dom andra. Det enda jag tycker känns lite jobbigt är att det verkar som om det kommer tillkomma och falla bort folk allt eftersom. Det tycker jag känns lite otryggt. Annars blir det nog bra det här. Färdighetsträningen är ju super, det vet jag ju.

Tidigare på måndagsförmiddagen träffade jag sjukgymnasterna inför årets hästunderstödda terapi. Vi gjorde en sån där MADRAS självskattning. De gjorde den muntligt. Det har jag aldrig gjort förut. Tror jag. Det var svårare än att fylla i den själv. De där skattningarna gör man ju till höger och vänster, det går ganska mycket på rutin faktiskt. Det var nästan lite skämmigt att svara.

Jag har börjat laga ganska mycket ny mat! Det är jätteroligt! Hushållsbestyr behöver inte vara så jobbigt, utan kan också göra att jag känner att jag pysslar. Det är något positivt.

Idag var jag in till stan för att fika med Evve. Det var jättetrevligt! Det var längesen vi sågs. Hon har inte mått så bra och har haft svårt för att ta sej ut. Därför var det extra fint att se henne idag. Fastän jag höll på dö av stress eftersom en äldre kvinna som stod framför mej föll i rulltrappan. Det kändes som en evighet innan jag nådde stopp-knappen! Så jävla otäckt! Såna där adrenalinpåslag är jag jättekänslig för.

Igår var jag och tog en kaffe med en fantastiskt fin tjej. Det är ganska trevligt med power social events. Korta stunder. Jag tror ändå att jag har för mycket som händer runt omkring för jag har haft jättemycket ångest med mycket domningar. Som tur är så ska jag och träffa en arbetsterapeut imorgon för att prata om bolltäcke! Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0