Kaffe

Jag har haft en jätte, jättefin helg. HUT:en i fredags var skön. Vi var bara tre stycken. På kvällen åkte jag till stan och där har jag blivit kvar tills idag. Nästan. Jag har varit med Evve på basket också. Annars har vi promenerat, lagat mat, tittat på film. Jag har pysslat med min pärm och med materialet från färdighetsträningen. Ja, det har varit en riktigt bra helg. Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Tysse. Jag har bakat bröd så köket ser ut som en bomb. Men det får faktiskt vänta till imorgon. 

Dagens färdighetsträning var också riktigt bra. Jag hängde med, och det gör mej glad! 

För övrigt så har Pressbyrån förlorat en kund, nu har kaffet smakat tjära två veckor i rad - nu går jag över till Waynes. För kaffe är mitt livselixir. Inte förvånande att kaffe minskar risken för depression. Allt som står i tidningen är sant, eller hur?

Imorgon ska jag dela mediciner. Har slut recept, så det måste jag fixa. På kvällen drar jag till Camilla för att se hockey igen. Ska försöka få med mej Sandra också. Vi börjar bli rätt tajta. Hon är en riktigt smart tjej. 

Nu har jag skjutit upp och skjutit upp och skjutit upp att betala räkningarna så imorgon finns ingen återvändo, jag måste göra det. Det tar bara så jävla energi. Jag tappar humöret med alla dessa siffror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0