Ändrade planer

Igår hade vi födelsedagsmiddag och fika gånger 3. Syster, pappa och gudfar har alla fyllt år. Dagen gick i ångestens tecken. En lång prommis med Tysse, mat och tårta gjorde susen. Och därefter åkte jag på kärlekssemester igen. Dagen slutade väldigt bra!

Vaknade till värsta lyxen. Kaffe och frukost serverad. Trots att det har varit en ganska intensiv dag så mår jag betydligt bättre idag. Jag hade sjukgymnastik på förmiddagen och färdighetsträning på eftermiddagen. Jag minns knappt nåt från dagens färdighetsträning. Däremellan lunchade jag med Camilla och Sandra. Väldigt trevligt. Efter en sväng på Storheden så åt jag middag hos mamma och pappa, och sedan konverterade svägerskans foton till mindre storlekar.

Imorgon var det tänkt att jag skulle äta hos Sofia och sedan se Raubtier och Pain på Kulturens Hus, men hon ringde idag och berättade att hon fått halsfluss. Så tyvärr så blir det inget av det. Som tur var så hann jag inte hämta ut biljetten. Nu får jag en ledig kväll imorgon och det känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0