Regn och goa vänner

Idag har varit en sån där dag då tiden har slukats av ett stort svart hål. Det lät deppigt, det har inte varit särskilt deppigt alls, det har bara varit en dag där tiden på något mystiskt sätt bara har försvunnit. När det regnar är det lätt att fastna framför tv'n. Det var först på eftermiddagen som jag tog mej in i duschen, och det gjorde jag enbart för att jag hade en planerad middag med en kompis. Så, det var bara att göra sej anständig och sedan ta bilen in till stan. 

Det var trevligt. Han är en ganska känslosam människa. Det har jag ju lite svårt att prata om. Eller, så länge det inte handlar om mej så är det väl inga problem att prata om det. I vilket fall som helst så var det väldigt trevligt!

Imorgon ska jag testa bolltäcke på vårdcentralen med arbetsterapeuten och nån bolltäckesmänniska. Det blir bra, det!

På eftermiddagen ska jag till Camilla och kidsen och äta middag och titta på hockey. Ska försöka plocka med mej Sandra också. Det ser jag verkligen, verkligen fram emot! 

Godnatt, världen, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0