En bra dag

Den här dagen har verkligen flytit på! Imorse var jag på vårdcentralen och provade bolltäcken. Nu är jag i kö på att få låna hem det som kändes bäst. Först ska jag föra en dagbok under en vecka då jag inte använder täcket. Sedan ska jag föra dagbok under fyra veckor då jag använder det. Sen ska det utvärderas. Det tar tid, men nu händer något i alla fall.

Sen har jag städat, städat, städat. Handlat och bakat. Jag ska snart plocka upp Sandra för att åka till Camilla och äta middag och se hockey. Jag har en sån där positiv känsla idag. Det är så värdefullt att ha de här glada dagarna. De är något att minnas under de som är sämre. Det känns som framsteg också, när jag ser dagar som är så fina.

...och imorgon är det HUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0