Aktiva dagar

Aaaah, det snurrar i huvudet! Efter att nästan ha försovit mej så startade dagen ändå bra med sjukgymnastik. Det hjälper att koncentrera sej på annat en stund. Jag fick ett tips av sjukgymnastiken att låna Levande människa på biblioteket. De övningar jag gör tillsammans med sjukgymnasten finns beskrivna där och då hoppas jag att det blir lättare att göra dom hemma.

På eftermiddagen kom arbetsterapeuten hem till mej med bolltäcket. Nu ska jag prova det i 5 fem veckor, sedan utvärderas det. Äntligen.

Igår hade jag sällskap av mitt nattliga besök fram till lunch. Därefter kom Maria och hälsade på en stund. Vi har inte setts sedan i somras. Kvällen tillbringade jag hos Sandra för att födelsedagsfika. Mycket på en och samma dag, men det var trevligt ändå. Nu är jag tillräckligt bra för att kunna resa, jag hoppas verkligen att det på nåt vänster ska kunna bli möjligt att åka och hälsa på Tanya. Det ser inte så ljust ut just nu, tyvärr.

I övrigt så är dagarna ganska aktiva. Lille Tysse följer med överallt. Han är en trygghet att ha med sej. 

Annars.. Jag vet inte. Jag är ambivalent. Väldigt, väldigt ambivalent. Jag är trött på att bli lekt med. Jag är trött på att spela spel och på att åka jojo. Jag är trött på att bli besviken när ord inte har någon substans. Allting slits upp! Så varför vacklar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0