Det blev lite rörigt

Jag blev lite ställd igår. Tror jag. Jag fick ett oväntat mail som inte borde beröra mej så mycket som det gjorde. Det blev lite rörigt i känslolivet. Inte mer än jag kan hantera förstås, men ändå. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mej till det. "Å ena sidan, å andra sidan"... Jag ska försöka lägga det åt sidan tills jag får en bättre möjlighet att reda i det. I vilket fall som helst så har jag nog gått igenom hela mitt känsloregister idag. Nu har jag äntligen landat, tack vare färdighetsträningen. Det är tryggt där, och jag fokuserar på annat. På sunda saker. Vi har börjat med "Att stå ut när det är svårt". Ett väldigt bra avsnitt!

Imorse ringde journalisten som vill intervjua mej för ett reportage om HUT:en. Vi bokade in en tid. Det ska bli kul, jag har så mycket gott att säga om det.

Nu ska jag städa. Ska bjuda på middag ikväll. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0