Vardagstråk

Igår stal Tyson en macka, rullade sej i lera, råskällde på tv'n och hade inte en aning om hur man går i koppel. Slyngel. 

Idag ska jag sanera mitt hem. Jag har inte levt upp till principen "göra en sak i taget", jag har levt efter principen "droppa det du håller i där du står". Resultatet är klädhögar i variende storlekar på ställen som icke är klädtilltänkta. Och det stressar mej när det är så här rörigt. En viss rörighet, ja visst, men inte så här.

Sen hittade jag ett recept på en kycklinggryta som jag tror att jag ska prova ikväll. 

Alltså är dagens nyckelord städa och laga mat

Jag söker och söker och söker min handläggare på Arbetsförmedlingen. Det är lite stressande att jag inte får någon respons. Enligt min handlingsplan så ska jag ha varit på Arbetsförmedlingen senaste den 25e nästa vecka. I allra värsta fall så får jag gå dit och träffa någon random handläggare och sen fortsätta försöka få tag i min handläggare och då boka in ett nytt möte. Nu gäller det att inte stressa iväg över det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0