Bättre och bättre

På förmiddagen fick jag akupunktur på närpsyk av sjukgymnasten. Vi pratade också en hel del. Det är kul när någon annan upplever att jag blivit bättre och uppfattat att jag mår bättre. Därefter fångade jag upp min mamma för att äta lunch och sedan skynda hemåt för att ta emot arbetsterapeuten. Jag fick behålla bolltäcket i väntan på att få prova ett annat som är tyngre.

Sen var det dags för veterinärbesök. Nu är allt kollat. Hjärta, patella, öron och ögon. Och han har fått 1årssprutan. Det enda som inte är bra är tårkanalen på ena ögat. På fredag så får Tyson åka dit och så ska hon försöka se efter vad som är tokigt och om hon kan öppna kanalen. Nu är han jättetrött.

Själv är jag också väldigt tillfreds. Jag ska dricka kaffe och så småningom ta ett bad. Så fort jag bråkat klart med Spotify...

Kommentarer
Postat av: kimie

Hej, tycker du akupunktur har hjälpt dig?

2011-11-10 @ 15:54:18
URL: http://kimmiesmile.blogg.se/
Postat av: Hålla andan

Hej! Jag får akupunktur mot min huvudvärk i första hand. Och det funkar! Det är väldigt tacksamt eftersom jag inte tål migränmedicin och panodil inte hjälper. Jag ska prova mot sömnstörningar nästa gång jag har svårt att sova. Jag har hört att det brukar funka mot det också.

2011-11-10 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0