Fullt upp

Har legat under ett flertal filtar och en liten cavaliertjockis och ändå har jag varit frusen. Som tur är har jag en massa dvd-boxar att ta itu med, så jag har varit fullt sysselsatt framför tv'n. 

Annars så har jag det bra. Det rullar på i maklig takt. Jag har börjat handla julklappar. Den 10e ska jag ha julmiddag här hemma. Natten till den 13e ska jag på Lucia Movie Night. Den 15e ska jag på Motörhead tillsammans med Sofia. På fredag är jag bjuden på middag hos en nyvunnen vän. Nu på lördag är det Make Out och jag är bjuden på förfest, men jag är så jäkla förkyld så jag vet inte om jag orkar. Annars blir det kanske att hooka med sweetness, hon lär ju ändå redan vara smittad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0