Aaaatschooo'..!

Jag hade en sån konstig dröm. Jag drömde att en före detta flickvän var i rejäl knipa. Hennes tjej slog henne och hon hade ingenstans att ta vägen, och då kom hon till mej. Först undrade jag varför jag skulle hjälpa henne. Det vore ju ganska besvärligt och jag hade ingen lust att bli inblandad. Men sen var det solklart. Givetvis hjälpte jag henne. Jag ordnade skyddat boende och stöd. Men efter det så gick jag. Jag var väldigt nöjd med hur jag hade hanterat det. Sen vaknade jag, rätt lättad över att dramat bara var svammel.

Jag vaknade i någon annans säng imorse. Jag var som en zombie, jag är förkyld och hamnar såklart automatiskt i dramaqueen-mode. Därför har jag ätit rester och tittat på tv hela dagen. Allt för mitt eget välbefinnandes skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0