Nytt träningsplace

Jag sitter och försöker få ihop en hållbar budget. Jag måste få bättre ordning på vad mina pengar går till. Idag sa jag upp medlemskapet på Helex. När det går ut i början av nästa månad ska jag teckna ett nytt på Actic. Fördelarna med det är att medlemskapet där är billigare och jag kan dessutom träna både i stan och här precis där jag bor. Det blir alltså även billigare räknat i resor. Det blir på bekostnad av utbud av gruppträning, men det är ändå inte min grej. Hur många gruppträningar har jag varit på räknat på ett och ett halvt år? En. Och det var på Indoor Walking (som visserligen var fruktansvärt roligt!). Att träna behöver jag. Jag märker direkt att jag blir lättare i sinnet då jag rör på mej. Fast det gäller att träna lagom, läser jag nu. Observera tollaren som är med i broschyren, på tal om brödrost. Jättefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0