Nya utmaningar

Dagens HUT är avslutad! Idag fick jag en stor utmaning då jag blev tilldelad Pilot. Pilot är stor. Han är gigantisk. Det var som att åka pariserhjulet att sitta på honom. Men hans lynne är verkligen det allra bästa. Han tycker om att gå fort med långa kliv. I början fick jag kämpa för att vad jag var värd för att sitta kvar. Det skumpade ganska rejält. Och ökad skump innebär ökad stimuli och ökad trigger. Oh ja, ångesten var helt klart med under den timme som vi red. Det gick ändå hur bra som helst! Att bita ihop och klara av att sitta kvar blev en sorts vinst, även om det var på bekostnad av allt annat såsom att hitta balans, rätt sits och räta upp sej. Men skit samma, det blir en utmaning som kan hjälpa mej utvecklas ytterligare. Och det är ju det jag är ute efter. 

Nu ska jag åka och handla och sedan bjuda på middag. För övrigt så har jag fått tag i min handläggare på AF. På måndag ska jag träffa henne och prata om erbjudandet jag fått för att göra arbetsträning. Nu händer något, det känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0