Tidig morgon

Jag har sovit som en kratta. Har varit skönt att ha Tyson hos mej när jag sovit så risigt. Han har snosat mej i nacken hela natten lång. 

Tog tag i räkningarna nu på morgonen. Tänk att det ska vara så jäkla segt att få såna saker gjorda. Jag skulle vara hjälpt av att göra en sak i taget, så jag vet vad jag gjort och inte gjort. Det är ganska nedslående när jag märker att jag inte riktigt hänger med. 

Jag är aningens orolig för framtiden. Om jag inte kommer in på skola, vad gör jag då? Man ser hur ens kompisar börjar slå sej ner, skaffa barn och köpa hus. Det är långt borta för min del. Om jag ens någonsin kommer ha ett sånt liv. Det gör mej... Ledsen.

Kommentarer
Postat av: Christian

Oroa dig inte för det, kommer nog. Min nödlösning är att flytta till ett fjärran land med låg BNP och palmer. Där får du minst fyra fruar inom en månad och kanske barn på köpet.



Men jag vet vad du menar min ekonomi har fler hål än ett durkslag just nu. Plus att jag inte kommer utanför dörren pga någon märklig makt, vilket leder till att jag inte dyker upp i skolan. Har inte ens börjat på min C-uppsats som skulle vara inlämnad igår...



Får nog bli palmerna, ska du med?

2011-05-26 @ 09:24:19
Postat av: Hålla andan

Oooooh ja! Låt oss packa en kappsäck och dra. Jag är med.



Okej. Vad trist att höra.. :( Har du pratat nåt med skolan?

2011-05-26 @ 10:29:27
Postat av: Christian

Kom precis tillbaks från psykmottagningen idag, fick en sjukskrivning och påfyllning av medicin (Citalopram, Voxra, Stilnoct). Inte för att sjukskr. kommer hjälpa mig, kan ju inte få pengar från fösäkringskassan om man inte har inkomstgrundande belopp (lön) och jag lever ju i vanliga fall på csn. Just nu blir det till att sälja mc:n och låna pengar av folk i horder.

Skolan, nej. Pratar inte så mycket med människor längre, känns jobbigt.



Vet du vad du vill plugga till då?

2011-05-26 @ 12:33:48
Postat av: Hålla andan

Hm.. Ja, det är knepigt det där med hur man ska fixa ekonomin när man inte har någon SGI och när man i vanliga fall pluggar..



Jag vill bara läsa nån kurs, inte en hel utbildning. Har sökt arbetsrätt, arbetsmiljö och liknande. Men jag gjorde en sen anmälan så får se om jag kommer in. Hoppas det.

2011-05-26 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0