Blickar framåt

Det känns bra att planera saker som gör att jag har något att se fram emot. Jag hoppas bara att jag klarar att resa ner till Göteborg i slutet av juni. Det vore väldigt, väldigt tråkigt om jag inte vore tillräckligt harmonisk. Köpte biljetter till Motörhead i december. En av dem är en födelsedagspresent till en nära vän. Det ska bli jättekul att göra något tillsammans med henne. Det är en sån där relation som jag inte vårdat. Som finns där och som har alla förutsättningar för att vara en sund och stabil relation. Om jag bara tog hand om den.

Det har varit mycket intryck idag. Jag är ganska mättad för idag. Ska krypa ner i sängen och invänta morgondagens HUT. Sen ska jag tillbaka till avdelningen. Längtar tillbaka lite. Särskilt till bolltäcket...

Kommentarer
Postat av: Christian

Vad e grejen med det där "bolltäcket", fattar inte ens vad det är för nåt. Låter mystiskt tycker jag...

2011-05-26 @ 00:33:50
Postat av: Hålla andan

Jaa! Det är lite mystiskt. :) Jag trodde inte heller på det innan jag provade. Det är lite hokus pokus över det. För mej funkar det jättebra, jag slappnar av. Min kropp samlar som ihop sej när jag använder det. Det blir tryggt. Och jag blir jättetrött.

2011-05-26 @ 08:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0