Permis

Avcheckning av räkningar och en promenad till affären för att köpa skorpor ser jag fram emot nu. Sen ska jag vila lite, det blev en alldeles för kort natt. Jag har mått riktigt illa. Usch. Glider på permis från idag till imorgon.

Idag lyfte jag luren för att bara säga "hej, hur mår du?". Jag kan nog vara ganska kall. Det kändes bra. Tänk att så små saker kan vara så betydelsefulla. 

Imorgon är sista HUT:en för i år. Vi ska rida ut. Jag har gått två år, så egentligen så är jag "klar" med HUT:en. Men jag har fått frågan om jag vill gå ett tredje år trots att man egentligen bara får gå två. Det gjorde mej verkligen glad! HUT:en har gett mej så mycket. 

Jag vill verkligen börja om, bygga på något nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0