Jag har varit så ledsen

Både igårkväll och idag har jag gråtit. Det tar så mycket energi att gå omkring och känna en massa hela tiden. Jag har klottrat ner en del som kan hjälpa mej att nysta i vad som egentligen händer inom mej. Jag kom fram till att idag har jag varit ledsen. Jag har såna svårigheter med att visa det. Så fort jag kommer bland andra människor så slutar jag kunna gråta. Jag känner samma sak men jag kan inte gråta, det går inte.

Det är väldigt jobbigt att jag är så trög i huvudet. Jag känner mej så dålig när jag inte hittar ord eller när jag mitt i en mening tappar vad det var jag höll på säga. Det är väldigt lätt att jag snöar in på allt som jag inte klarar som jag brukar klara, istället för att se vad jag klarar. Jag har hemlängtan. Jag är riktigt stressad över att jag inte fått i ordning lägenheten än så att jag har kunnat sova där. Nu har jag bränt två nätter utan att egentligen träna på det som min vårdplan syftar till. Det känns inte bra. Jag känner mej så jävla slö. Onyttig. Inget blir någonsin klart och det är svårt att ha tålamod med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0