Ambivalent

De senaste dagarna har jag ägnat mej åt problemlösning. Det finns de vägskäl som är svårare än andra. Jag har pusslat i amivalenskorset ganska flitigt. Jag har i alla fall kommit fram till en lösning i det trassel som råder just nu. Jag kommer så fort som det bara går söka ett nytt jobb. Något som är "bara ett jobb", och som inte gör mej till den person jag är.

Jag behöver nog hitta mej själv också. Som en kär vän sa till mej härom dagen, "börja älska mej själv". Vad det nu menas med det.

Det är så jäkla konstigt. Jag planerar inför en framtid. Jag funderar och grejar. Samtidigt.. Jag har svårt att se en framtid. Jag kan se en framtid om en månad. Men inte om en dag. Det är väl att jag är i mixed state som gör att det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0