Hur funkar jag i relationer?

Jag har haft en sån där intensiv dag. Då allt jag har gjort bara har...gjorts. Interaktion med andra människor har funkat. Under hela dagen. Väldigt skönt, för det är vad dagen har krävt av mej. Dagen har fungerat ganska bra. Kikat i psykopatboken och ägnat mej åt att prata med ex om hur jag beter mej i relationer. Har till och från haft ångest över att vara en person som hanterar sina "kära" på de sätt som boken beskriver. En förstod inte vad jag menade, en annan var ganska frågande och förstod inte varför jag frågade det och en tredje menade att jag inte alls stämmer in på de beskrivningarna. Ska prata med en fjärde också. Sen kanske jag kan lägga det åt sidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0