Snart

Jag hade ett vykort i brevlådan. Det gjorde min dag. Det var från min första flickvän. Jag har flera av hennes brev och kort i min akutlåda. Det räddade min dag, och jag har läst det flera gånger.

Idag har jag kört med opposite action. Istället för att ligga kvar i sängen steg jag upp och åt frukost. Istället för att lägga mej framför tv'n lyssnade jag på musik och gjorde låtlistor. Istället får att hålla mej inne, ensam, gick jag på en basketmatch med en massa folk. Istället för att sitta inomhus gick jag på en långpromenad. Istället för att skära mej så grät jag. Istället för att hålla allting inne så pratade jag. Jag har brutit ny mark för att hitta ut ur mörkret. Jag vet inte om det har gett mej någonting, men dagen har i alla fall snart passerat och jag kommer snart lägga mej och hoppas på sova länge. Jag vill bara sova bort dagarna. Sova bort livet.

Kommentarer
Postat av: Gr1l

Kram!!!

2011-03-12 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0