Knyta an

"Tjena bruden! Nu kommer min 'stalkersida' fram igen. ;) Har du lust att hänga med mej imorgon och dricka öl och kolla på hockey? ;) Kram." Fick det igår. Och jag har dragit ut på att svara. För jag har inte alls någon lust med det. Om det inte är så att jag kan sitta i en soffa, äta chips, kolla på hockey och gråta. Men det är inte riktigt ett sånt tillfälle. Svarade nyss att "jag inte kan, tyvärr". Fast jag visst kan. Jag vågar bara inte träffa folk. Det här är andra gången som jag hittat på en ursäkt till den här människan. Undrar hur många det kommer att bli innan hon tröttnar. Och när hon gjort det så ångrar jag att jag inte bara sa som det var; att gå ut just nu inte är någon bra idé, men att om hon orkar stå ut med någon som gråter och snörvlar i soffan så hänger jag gärna. Men det säger jag inte. Såklart. Det passar sej inte. Och jag har inte heller tillräckligt med tillit till henne för att göra det. Som jag sagt tidigare, det där jävla sociala är svårt! Att knyta an är svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0