Intensiv dag.

Stress sammanfattar dagen ganska bra. Tog i alla fall en paus genom att äta lunch tillsammans med en kompis. Befriande att lyssna på nån annans bekymmer. Fast hon är en ganska intensiv person så jag förstår inte riktigt allt som hon säger. För det går fort och hon pratar med långa meningar. Men jag trivs i hennes sällskap. Jag trivs en timme eller två. Sen är jag nöjd. Sen behöver inte jag mer social kontakt. Sen behöver jag vila.

Jag bad om akupunktur idag på sjukgymnastiken. Jag har haft en del huvudvärk, men det var inte hela anledningen. Det är så avkopplande att ligga sådär på en brits, med ett syfte och en tidsram. Och ha stöd av en person, sjukgymnasten, som jag känner tillit till gör det hela möjligt. Så akupunktur idag var helt rätt.

Jag tog mej in på gymmet. Men fixade bara 30 minuter kondition, sen ville jag bara ut! Det var mycket folk. Så gott som alla maskiner var upptagna och det sprangs och pustades. För mycket folk, jag åkte hem. Lagade mat och sen försvann timmarna. Fråga mej inte var de tog vägen. Jag börjar vara ganska sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0