Fastnar

Det känns som om jag har blivit överkörd av tåget. Träningen var hård. Men jag behövde det. Färdighetsträningen idag tog inte riktigt lika mycket energi som den brukar. Vi gjorde övningar som gick ut på att påvisa hur svårt det är när man försöker göra flera saker samtidigt, hur ofta och på vilket sätt man gör värderingar och bedömningar. Jättebra övningar! Jag ska prova använda mej av dom, för att träna. Nästa vecka börjar relationskapitlet. Det kommer att bli tufft.

Det är så mycket småsaker som tar min energi. Jag har börjat fastna på toan igen. Jag tar mej inte lös. Tiden försvinner, jag tappar tid och rum. För att inte tala om hur svårt det är att gå på toa. Kroppen fungerar inte. Det går tid och oro bara till det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0