Bara lite till...

Jag tycker aldrig att jag räcker till. Har jag tränat har jag inte tränat tillräckligt ofta, tillräckligt hårt eller tillräckligt många moment. Har jag pluggat har jag alltid kunnat plugga lite till. Har jag umgåtts har jag inte varit nog trevlig, nog rolig, nog intressant, nog engagerad. Har jag jobbat har jag inte hunnit med det jag måste hinna med, inte gjort på rätt sätt eller inte varit tillräckligt tillgänglig. Har jag varit i en relation har jag inte varit tillräckligt lyhörd, inte tillräckligt omtänksam, inte tillräckligt stöttande, inte tillräckligt förstående, inte tillräckligt kärleksfull.

Om jag bara vore smartare, klokare. Mer social och öppen - utan ångest. Mer effektiv och mindre stresskänslig. Mer stöttande... Om jag bara vore frisk. Om jag bara vore normal.

Musik: Maria Mena - Just a little bit

Det spelar absolut ingen roll vad jag gör. Jag räcker ändå inte till.

Kommentarer
Postat av: Mats

du är fin precis som du är! Kram

2011-03-19 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0