Nattpermis

Det blir en nattpermis idag. Nyckeln till att jag ska klara dagarna, och nätterna för den delen, på ett så bra sätt som möjligt verkar vara vila. Jag mådde mycket bättre när jag hade sovit en stund mitt på dan. Dagarna utanför sjukhuset är intensiva. Jag bränner lätt ut mej. Det finns inget lagomt när jag ska göra något. Det blir antingen alldeles för mycket aktivitet och för mycket intryck, eller så blir dagen monoton. Jag har varit kring mycket folk och det har varit allmänt rörigt. Dessutom så insåg jag att jag inte kommer kunna åka till Göteborg som planerat i månadsskiftet. Det känns väldigt trist...

Kommentarer
Postat av: Christian

Attans, för mig blir det färd till Gbg redan i morgon, familjefödelsedagar...

2011-06-05 @ 18:05:35
Postat av: Hålla andan

Åh.. Vad mysigt! Hoppas du får fina dagar. Blir du där länge?

2011-06-06 @ 09:45:21
Postat av: Christian

Jo familjen är mysigt faktiskt, får iaf man någon form av kärlek ett tag. Även om man får låtsas att man mår bra skaka hand och kramas och lyssna på dåliga smygrasistiska skämt. Det skall nog bli bra...



Jag blir där i en vecka, sen måste jag hem till möte med psykolog och lösa ett par grejer. Sen åker jag upp igen för resten av sommaren, tror jag det blir iaf.

Som sagt oroar min mor sig för att hon skall hitta ett två veckors lik dinglandes i taket om hon kommer på besök (..suck..mödrar). Hhon blir iaf glad om jag stannar där ett tag:-)



2011-06-06 @ 10:43:19
Postat av: Christian

Oj, nu måste jag packa!!!

Jag är en sån tidsoptimist :D

2011-06-06 @ 10:45:01
Postat av: [email protected]

Hmm.. blev inget gbg idag. Sköt upp det till imorgon, klarar inte av att göra något överhuvudtaget idag, har inte ens ätit frukost ännu och klockan är fyra. Attans jag som va uppe tidigt för att ta itu med allt.

Allt jag gjort är att kolla på nyhetssändningar på nätet hela dagen.

Har jag svårt att lämna Malmö om inte det är diskat, städat, någorlunda prydligt iaf. Sen har jag ett tiotal böcker som är två månader sena till biblioteket, skulle behövt en vecka för att styra upp mitt liv...morsan fyller imon. [Det har iofs redan gått ganska många veckor och det är inte uppstyrt än].

Fan har så svårt att ta itu med vardagliga ting

:-(

2011-06-06 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0