Motstånd

Jag har suttit med känslo-träningen idag. Både ensam och med mamma. Ensam fungerade helt klart bäst. Att sitta med mamma var en pärs. Hon lyssnar inte. Eller tar inte till sej. Hon slår bara undan allting jag säger. Ingenting stämmer. Och beteendepaletterna stämmer ju inte alls. Någonsin.

Det har inte varit en så bra dag överhuvudtaget. Jag har varit lite lessen och deppig. Men jag fick några roliga och trevliga sms, och det kändes bra. Ska på bio igen imorgon! Det är en lagom aktivitet. 

Ringde till syrran ikväll. Ville bara prata av mej lite om mamma. Det var ganska skönt! Trodde väl aldrig att jag skulle tycka att det var skönt att ringa till syrran. Hon bekräftade väl en del av mina upplevelser, att mamma har rätt stort kontrollbehov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0