Hemma

Efter att i över en timmes tid igårkväll försöka ta mej in här så gav jag upp. Det blev inget inlägg. I stora drag så blev jag utskriven och nu är jag äntligen hemma. Det känns väldigt skönt, även om det är lite ängsligt ibland. Att jag är lite vimsig är förstås lite jobbigt. Men det får ju inga gigantiska konsekvenser så det är väl bara gilla läget.

Har köpt en whiteboardtavla för att kunna strukturera upp dagarna lite. Önskar bara att jag fick sånt där småfix gjort utan en massa stök. Jag har svårt för att ta beslut och bara få saker gjorda. Det är ett sånt motstånd. Så små saker får alldeles för stora roller. Behöver få klart pysslet med känsloträningsmaterialet också. Trodde aldrig att det skulle ta så mycket tid att göra det. Tid och koncentration. Det känns inte bra att jag är så nedsatt i mina förmågar. Jag tappar självförtroendet lite. Allt jag vill är ju bara att få fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0