Ljusare tider

Idag har jag hunnit med att göra lägenheten nästan klar. Det är ytterst lite kvar. Det är väldigt skönt. Sen har jag gått igenom färdighetspärmen. Jäklar vad mycket jag har hunnit glömma! Tur att jag får gå ett år till. Jag har till och med kommit ihåg att lämna en kopia på brevet till personalen från Transportstyrelsen så att läkaren kan skriva ett intyg. Listor is the shit. De gör verkligen min vardag lättare. Sen att jag har frågat ett oräkneligt antal gånger vilken dag det är känns ändå inte så farligt. Jag har haft en väldigt, väldigt bra dag. Bättre än jag haft på mycket länge.

Imorgon blir det permis igen. Det sista som är kvar att göras hemma ska jag ta itu med då. Sen ska jag pyssla med Tyson, och om jag kan ska jag sova hemma i min egen säng! Längtar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0