Listor

Ett litet bakslag idag. Jag är så där ledsen igen. Jag har sysselsatt mej med att vara med hunden. Det hjälper inte. Jag ska ta en promenad med honom, då kanske all den här oron släpper. Jag borde gå och prata med pappa, men jag vet inte vad jag ska säga. Det krävs nog att jag går igenom hela situationen och bryter ner det i tankar, känslor och impulser. 

Det blev nog lite mycket intryck. Igår var jag och handlade på flera ställen och det tog alldeles för lång tid. Orken tröt. Jag var jätte trött igårkväll, slocknade ganska direkt som jag la huvudet på kudden. Och idag har det varit lite virvelvind. Jag ska få hjälp med att färga håret av min mamma, så jag är hos dem. Sen kom bror med familj och så syrran. Det blir lite intensivt. Jag ska försöka ta mej hemmåt ganska så fort, bara för att dämpa allt runt omkring mej. Imorgon har jag dessutom en väldigt händelserik dag. På morgonen är det utvärdering med sjukgymnasterna från HUT:en, sen ska jag äta lunch med en kompis och därefter på färdighetsträningen. Just ja, jag ska träffa distriktsköterskan på vårdcentralen också för att dela mediciner. Fan, det är hur mycket som helst att hålla reda på! Jag måste sätta mej ner och göra en lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0