Vad är vad?

Jag har knökat dagen full. Från det att jag vaknade har jag varit orolig. Deppig. Lite uppe i varv kanske.  Jag har städat. Bakat. Handlat. Promenerat. Varit ute med hunden. Jag kanske borde försöka samla mej lite istället. Lägga mej i badet. 

Ibland får jag en känsla av att jag inte är där jag är. Att jag kanske är i en fantasi eller i en dröm. Det händer särskilt när jag ligger i sängen. Eller när jag duschar. Eller när jag sitter på toa. Eller när jag har sex. Det är som om jag inte är säker på att det som händer verkligen händer. Eller att jag verkligen är ensam. Det är som en Matrix-tanke. Helt bizzaro. Jag vet ju nånstans vad som är verkligt och vad som inte är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0