Försöker varva ner lite

Utan att det har blivit sena nätter har jag sovit och sovit och sovit. Till lunch har jag sovit. Nyckeln till mitt mående är helt klart sömnen. Jag mår riktigt bra idag. Bakat och kört slut på stackars Tysse. 

Fast jag har faktiskt eldat upp mej en aning ändå. Jag blir så himla arg när jag väl blir arg. Transportstyrelsen har fortfarande inte fått in mitt läkarintyg vilket innebär att jag tappar körkortet om 10 dagar om det inte kommer in. Efter att ha andats några gånger för att inte vara otrevlig, så ringde jag till psykiatrimottagningen. Det är skrivet men inte inskickat. Så imorgon går det iväg därifrån till Transportstyrelsen. Och en kopia till mej. Vissa gånger är det tur att man är kontrollfreak och dubbelkollar.

Nåväl. Jag blev medbjuden på en fotbollsmatch idag, men jag hoppar över det ikväll. Jag ska ha några lata, lugna dagar. Jag måste nog varva ner lite. Inga självskadebeteenden. När det är lite smårisigt väder, mulet och en skur då och då, så har jag lättare att varva ner och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0