En dag i solen

Har tillbringat hela dan på Hägnan i solen. (Hägnan är ett kulturhistoriskt friluftsmuseum). Idag var det marknad där och min syster sålde smycken hon tillverkat. Vi promenerade dit upp, sista biten fick jag bära Tysse. Det var en lite väl mäktig sträcka att gå med honom. Som tur är så är han ju lätt. Sen blev jag kvar där ända till stängning. Jag träffade på min vän som jag fikade med igår och vi satt länge i solen och pratade. Det var lite mer avslappnat idag. Fast det var en hel del andra människor som kom och gick och då blev det jävligt rörigt att hålla tråden. Men i vilket fall som helst så hade jag trevligt.

Efter en så hektisk dag borde jag vara helt knäckt. Men jag är inte det. Den här kickstartade min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0