Falla framåt

I två dagar har jag nu klarat att gå ut och snabbkissa hunden utan att låsa min dörr. Jag har i och för sej letat igenom hela lägenheten efteråt, men jag har ändå klarat att lämna den olåst. Så glad!!!
Inatt hade jag det lite jobbigt däremot. Var tvungen att klä på mej, för att jag vaknade och kände mej så otrygg. Men istället för att gå igenom hela lägenheten nöjde jag mej med att kolla under sängen och i garderoberna. Framsteg det med!
Borde ha tittat på min hemläxa idag, men jag har inte fått nåt gjort under hela dagen. Har legat under täcket med feber. Så jag har inte kommit nånstans alls med "ilska" idag. Istället ringde jag och avbokade HUT:en imorgon och sjukgymnastiken på fredag. Typiskt! Känner att jag verkligen kommer framåt, och vill inte stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0