På banan igen

Allt jag behövde var att komma ut, träffa gruppen och ledarna, och sedan lyssna och dela. Ett bakslag är ingen fara, bara jag gör vad jag kan för att inte falla igen. För det kommer att komma många, många bakslag.

Temat för dagen var "att göra tvärtemot". Alltså, att när man har en känsla som inte är berättigad så ska man handla tvärtemot ens impuls. Jag gör redan det, när det gäller min noja kring dörren. Så jag är ett steg före! Man gör framsteg, även mitt i bakslagen. Det som känns svårast är att veta när en känsla är berättigad och när den inte är det. Och vilken känsla det är som jag har. Lite trassligt är det allt.

Veckans känsla är skam. Det kommer att bli en tuff vecka och jag kommer att behöva hjälp. Men...som med allt annat så kommer jag besegra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0