Marco bar mej idag

Hade veckans HUT-timmar idag. Jag är alltid trött i kroppen och pigg i huvudet när jag kommer därifrån. Pigg i huvudet kan vara bra en dag och dåligt en annan dag. Min tankeverksamhet går ibland igång på ett sätt som gör att jag löser alla frågetecken i huvudet och kan lägga mej på en mjuk och bekväm kudde inför natten. Eller så snurrar den energin åt andra hållet. Att jag problematiserar tills jag hamnar i det mörkaste, svartaste. Tills ångesten tar över. Idag löste dom av varandra. Efteråt var jag först väldigt, väldigt uppåt. Marco - min riddare för dagen - skapade den gemytliga känslan. Jag själv skapade därefter alldeles på egen hand den inte fullt lika gemytliga känslan. Tankarna grottade ihop sej och vips! - så hade jag inget värde. Helt sjukt vad det kan snurra iväg. Önskar att jag kom ifrån den, tanken att vara värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0