Energinivåer

Jag har feber. Inte i Peggy Lee-stil, utan enbart av det jobbiga slaget. Jag ringde och pratade med en av mina sjukgymnaster idag, eftersom att jag inte kan gå på HUT:en den här veckan heller. Det känns ledsamt, det är inte så många gånger kvar innan jul.

Det tar lite på humöret måste jag säga att sitta inne och inte göra nånting. Idag har jag i och för sej varit på språng. Jag var tvungen att åka in till stan och ordna med en försäkring. Det kunde inte vänta, det var sista dagen idag. Resten av tiden har jag suttit här i soffan och tittat tv, med jämna mellanrum av avbrott då Tyson gjorde olika rackartyg. Ett av hans offer var ett par trosor han lyckats pillra fram ur tvättkorgen. Men jag får faktiskt skylla mej själv, en hund som är understimulerad hittar på saker att underhålla sej med. Vi har inte varit ut ordentligt på några dar för att jag har varit så förkyld. Vi är ungefär lika uttråkade. Skillnaden är att han har energi, det har inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0