Tillbaka till verkligheten

Såja. Nu så är jag utskriven. Jag har haft några jobbiga dygn på psyket, men nu känner jag mej bättre. Det var skönt att bli lyft ur sammanhanget. Att sätta livet på paus och få hjälp att plocka ihop sej själv kan ibland vara något som man både behöver och önskar. Jag har varit så noijig och slutkörd att jag inte kunde hålla mej från inläggning längre. När jag blir dålig så blir jag det så jäkla snabbt. Jag har hunnit med att uppleva rummet snurra så mycket att jag kräkts, att tal och tankar laggat och en del hallucinationer. Men som sagt, jag mår bättre nu. Jag flyttar in hos mina föräldrar under julhelgen för att ha lite stöd om det skulle behövas. Det är lite för deras skull också. För att de ska känna sej mer trygga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0