MAT!

Idag har jag och Tysse haft filmmaraton. Eller egentligen så är det jag som har tittat, Tysse har mest sovit. Vår promenad blev verkligen ett antiklimax. Det är riktigt halt ute så jag hann med att tappa en av broddarna och därefter halka. 

Annars är allting som svävar i mitt huvud relaterat till mat. Jag är konstant hungrig och det är mycket svårt att inte ge efter för varje liten impuls. Det är helt galet vad mycket godsaker man omger sej med varje dag. Man ser inte det om man inte är hungrig. Jag har försökt dricka mej mätt på te. Det fungerade hyfsat. Nu ska jag bara krypa ner i sängen och hoppas att jag hinner somna innan det börjar knorra i magen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0